Wat één oproepje voor elkaar krijgt!!

13 april 2024 - Nederland, Nederland

Spullen

Een aantal weken geleden deden we via Instagram een oproep met een hulpvraag; of er meegeholpen kon worden met het inzamelen van spullen voor kinderen in Sri Lanka. Denk hierbij aan schriften, potloden, pennen, gekleurd papier, stickers, verf, kraaltjes etc. De kwaliteit van de genoemde artikelen is in Nederland beter.

Spullen

Dit zijn spullen die we 'random' gaan weggeven -waarvan wij op dát momenten denken- dit is de juiste plek.

Maar een groot deel van de ingezamelde spullen gaan naar projecten van Stichting Carelanka.

De stichting is vanuit Nederland opgezet en ondersteunt al 15 jaar lokale organisaties in Sri Lanka bij het verbeteren van de leefomstandigheden en het ontwikkelen van talenten van volwassenen en kinderen.

Tof dat wij twee van deze projecten mogen gaan bezoeken! Wat zal dit een bijzondere ervaring gaan worden voor ons gezin.

Twee koffers vol!

Spullen inzamelen ging eigenlijk wel erg makkelijk en omdat papier en schriften een aardig zwaar gewicht hebben zijn we na "een berg" aan spullen, wat twee koffers gaat vullen, gestopt!

Maar niet helemaal gestopt!

Gestopt met spullen inzamelen... Maar... Begonnen om geld te "verzamelen" geld waardoor we een project van Carelanka echt iets extra's kunnen (mee)geven en waarbij we ook de Sri Lankaanse economie steunen "win-win"...

Aankomende week zullen we alvast wat vertellen over de twee projecten die wij gaan bezoeken en hoe we de financiële donaties gaan besteden!

Dankbaar dat we dit mogen en kunnen doen.. Maar ook dat we dit via ons eigen netwerk zo snel hebben kunnen opzetten, dankjewel lieve vrienden en familie!

1. Jantiene Kreijkes:
    13 april 2024
    Dankjewel lieve mensen voor oa jullie inzet voor Carelanka!

Jouw reactie