En door naar Tangalle!

30 april 2024 - Tangalle, Sri Lanka

Soms ligt de site van reislogger er even uit en kan je de verhalen tijdelijk niet meer lezen. Ons vorige blog "hier keken we naar uit" is daarom door sommige gemist, tip tip tip! Lees deze dus eerst nog even!

​​​​​​En door! We vertrekken bij Metta Dagopvangcentrum...

Het is een kleine twee uur rijden naar de volgende slaapplek, de vierde van deze reis alweer.

Met heel veel indrukken zijn we deze rit allemaal moe en kijken we lekker alle vier naar buiten, we moeten duidelijk opladen!

Onze volgende plek wordt Tangalle, een klein kustplaatsje waar ik zelf ook nog nooit ben geweest. Het wordt ook de plek waarvan we niet meer met mijn ouders en broertje zullen afspreken, de afstand wordt nu te groot. Gelukkig is er goed afscheid van elkaar genomen en blijven zij natuurlijk ook verder genieten in Ahungalla.

Aangekomen in Tangalle.

We hebben een mooie villa, tussen de bomen en met veel pauwen in onze "tuin" is het een een prachtige plek. Maar wat maken pauwen trouwens een herrie, wist je dat?

Onze slaapplek

Het strand is op nog geen halve minuut van onze slaapplek, we horen de zee maar de beschutting van de natuur zorgt ervoor dat we het strand nog niet kunnen zien.

De groene tuin, met hangmat

We gaan er wel direct naar toe, allemaal zin om te zwemmen en te chillen, lopen een trapje af en... Wauw! Wat een plek, de zee stroomt tussen de strandbedjes door, waardoor je niet je slippers en andere spullen laag moet neerzetten want die verdwijnen mee de zee in.

Deze plek! Het doet Bas en mij denken aan de vibe en het "wauw" effect wat we hebben gehad op een strand in Thailand (Koh Phi Phi).

Wat een rust is hier, met uitzicht op een grote hoeveelheid palmbomen, rotsen aan beide kanten wat een baai vormt, kleine houten hutjes waar je drinken en eten kan bestellen... Heerlijk! En waar we echt blij mee zijn; een zee waar we voor het eerst veilig in kunnen, de rest was te wild.

Paradijs

Deze plek noemen we een "verborgen pareltje" want dit overtreft de verwachting die we na het boeken via Booking.com hebben gecreëerd dubbel en dwars, in positieve zin.

Jammer dat we hier maar 1 nachtje zitten? Ja een klein beetje! Dus genieten we er extra goed van en door de late uitcheck kunnen we ook in de ochtend nog zwemmen.

We genieten!

1. Bianca:
    Wauw wat een prachtig plaatje van Tahnee en Noah! ❤️
  2. Familie Bol:
    😊😊
  3. Sabrina:
    30 april 2024
    Wauw wauw wauw. Wat zullen jullie genieten en wij genieten vanaf hier mee. Kus voor jullie lieffies. En wat een mooie foto van de kids
  4. Familie Bol:
    🥰🤗
  5. De Betlems:
    30 april 2024
    Prachtige foto’s en wat een genot om zo eens lekker (en veilig) te zwemmen! Tot het volgende avontuur 🌴 💚 Marijn & Stef
  6. Familie Bol:
    🤩😘
  7. Marije:
    Ik kom eraan!!🥰🥰🔥
  8. Familie Bol:
    Tot zo!!!
  9. Kina:
    1 mei 2024
    Ziet er weer fijn en heerlijk uit, prachtplaatje! ☺️
  10. Familie Bol:
    2 mei 2024
    En nu jij lekker genieten, ook op een eiland!
  11. Tabitha:
    1 mei 2024
    Oh heerlijk even bijkomen in een prachtig stukje natuur. Inderdaad een pareltje. Lekker genieten!
  12. Familie Bol:
    😊🤩