We zijn er!

21 april 2024 - Ahungalla, Sri Lanka

Strand Ahungalla

En knijp ons maar even... We zitten op een prachtige plek omringd door palmbomen en veel ander groen, op een kleine twee uur rijden van Colombo. In een klein plaatsje genaamd Ahungalla staat ons mooi, groot (toeristische) hotel aan het strand.

Maar het is ook een hotel waarvan wij het zelf prima vinden om het over drie dagen te verlaten, om meer in het "echte" Sri Lanka te komen en meer tussen de locals of de wat kleinere accommodaties te zitten.

Het echte Sri Lanka, waarvan we vanaf dat we zijn geland op dit eiland én onze twee uur duurden reis naar het hotel, al hebben gemerkt dat we rustig aan moeten beginnen. Want voor de kinderen zijn dit hele grote indrukken in een compleet andere cultuur, waarvan wél je moeder de uiterlijke kenmerken deelt van de bevolking.

"We gaan dus rustig landen"....

We stappen zo ons bed in, na een lange dag reizen met een nachtvlucht en een middag aan het zwembad met die enorme vochtige hitte, breekt het weinige slaap ons nu toch allemaal op. Aangezien het hier ook nog eens 3,5 uur later is, is het voor vandaag mooi geweest.

Maar echt...  Knijp ons maar even, deze plek is echt prachtig om de reis te starten, het lijkt wel een droom!

1. Jantiene Kreijkes:
    21 april 2024
    Slaap lekker lieverds! Dromen, durven, doen!😘
  2. Familie Bol:
    Dankjewel!! 😘
  3. Iris:
    Slaap lekker! 😘
  4. Familie Bol:
    21 april 2024
    Jaaaa en jij ook weer "geland" ?
  5. Sabrina:
    21 april 2024
    Oh heerlijk en wat een prachtige foto op een mooie plek. Lekker slapen nu en dan morgen weer een nieuwe dag met tal van nieuwe indrukken. Kus van ons
  6. Familie Bol:
    ☺️ dankjewel!!!!
  7. IJsbrand en Marian:
    21 april 2024
    Heerlijk slapen nu, na de eerste indrukken van dit prachtige land. Vooral voor Tahnee en Noah moet het overweldigend zijn allemaal! 😍😘
  8. Familie Bol:
  9. Jorieke:
    21 april 2024
    Wat heerlijk dat jullie er zijn! Lekker slapen en morgen weer een dag voor avontuur! Liefs!
  10. Familie Bol:
  11. Familie Bol-Pauwels:
    21 april 2024
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Geniet er daar van en welterusten xx
  12. Familie Bol:
  13. Sara:
    21 april 2024
    Wat fijn dat jullie veilig zijn aangekomen. Goed om al die eerste indrukken te laten landen. Wat een ervaring al op dag 1. Veel liefs uit het koude kikkerlandje en ik zie uit naar foto’s 😊
  14. Familie Bol:
  15. Kina:
    21 april 2024
    Heerlijk, lekker rustig landen.. en genieten! ☺️
  16. Familie Bol:
  17. Tabitha:
    22 april 2024
    Heerlijk genieten nu. Ik kijk uit naar je verhalen.
  18. Familie Bol:
  19. Lisette:
    Prachtig plaatje al!!
    Geniet van het ‘landen’
  20. Familie Bol:
  21. Marije:
    22 april 2024
    Geweldig! Lekker bijkomen in dat paradijs jullie!♥️
  22. Familie Bol:
  23. Familie Betlem:
    22 april 2024
    Lieve familie, bedankt voor de update. Een hoop indrukken voor jullie. Lekker bijkomen en geniet van dit prachtige eiland 🇱🇰
  24. Familie Bol:
    ❤️❤️
  25. Marjan de Boon van Aartrijk:
    23 april 2024
    Wat een mooi begin! En ik snap dat het wat veel indrukken zijn, zeker voor de kinderen. Geniet van al het moois en van elkaar.💋
  26. Familie Bol:
  28. Familie Bol:
    ❤️❤️❤️❤️❤️
  29. Yvet:
    2 mei 2024
    Wat een heerlijke blogs! Zo enorm tof dat je dit kunt doen met elkaar! ❤️
  30. Familie Bol:
    3 mei 2024